Subscribe

RSS Feed (xml)

Friday, November 10, 2006

Hari Raya 2006










10 comments:

  1. Ni gambo masa raya tahun nih...thn ni beraya di Kuala Kangsar jer.. Tak blk Jelebu..ayah Aisyah keje....

    ReplyDelete
  2. eemmm..manisnya si aisyah nih....dila..ko bila nk beraya ke rumah aku ni...heheheheh....

    ReplyDelete
  3. fizah...umah ko kt mana ?

    ReplyDelete
  4. umah aku jauh jugak ler..kat nun di bandar tasik puteri...nak jemput org dtg umah pun aku malu..nk ke org dtg umah aku yg jauh tu..hehehe...tp kalau ko nk dtg, pintu rumah aku sentiasa terbuka..tp call dulu la..
    kalo ko free blh gi tgk lagi gambar aku kat sini http://hafizahhamid.lifelogger.com

    ReplyDelete
  5. dah tengok...Fatin pun comel..cam muka ayah....dah berapa tahun?

    ReplyDelete
  6. dah 2 tahun 4 bulan...

    ReplyDelete
  7. waaahhh...dah besar dah aisyah ni.kejap je kan....

    ReplyDelete
  8. amboi bukan main bergaya lagi mak and anak beraya...
    jemput dtg fotopages elly
    http://ellyza.fotopages.com

    ReplyDelete
  9. yea! yea! dila dah update blog aisyah.. pasni update la slalu yer.. dpt nono menatap anak sedara yg comel nih ;-)

    ReplyDelete
  10. Betul tu Na..cepat jer rasa besarnya..dah blh jadi geng...anak perempuan...

    He..he... betul tu dah lama x update..InsyaAllah..kalau ada gambo baru dila akan update...

    Elly..bestnye tengok anak Elly yg grl tuh...mcm kembar jer...

    ReplyDelete